Miłośnicy urządzeń Apple nie wyobrażają sobie wymiany ich na inną firmę. Wielu z nich uważa, że to nie jest tylko zwykła firma, ale też styl życia. Produkty Apple nie są tanie, więc warto o nie odpowiednio dbać. Jednak nie zawsze uda nam się uchronić je od awarii. Jeśli do niej dojdzie, warto znaleźć odpowiedni serwis, który na pewno się z nią upora. Jak wybrać właściwy?
Zacznij od kontaktu z infolinią
Na samym początku warto zadzwonić na infolinię, aby przekonać się, czy trafiliśmy na właściwy serwis. Może to się wydawać dziwne, ale krótka rozmowa pomoże nam dokonać małego rozeznania. To, jak zostaniemy potraktowani w czasie rozmowy, wiele nam powie o serwisie, z którym zamierzamy współpracować. Nasz rozmówca powinien być konkretny i uprzejmy. Warto zadać kilka pytań, aby przekonać się, czy faktycznie zna się na rzeczy. Jeśli będzie udzielał wymijających odpowiedzi lub co chwilę zmieniał zdanie, to zły znak. Ważne jest też, czy łatwo będzie nam się dodzwonić. W końcu w czasie naprawy będziemy chcieli mieć dobry kontakt z serwisem i być na bieżąco ze stanem naprawy.
Upewnij się, że serwis korzysta z oryginalnych części
Naprawa będzie skuteczna, gdy zostaną użyte oryginalne części. Niestety wiele serwisów korzysta z tańszych zamienników, co może mieć zły wpływ na nasz sprzęt. Dlatego warto upewnić się, że wybrany przez nas serwis na pewno używa oryginalnych części Apple. Dzięki temu po naprawie korzystanie z naszego sprzętu pozostanie komfortowe. Natomiast zamontowanie tańszych i kiepskiej jakości zamienników, może mieć fatalny wpływ na nasze urządzenia. Dlatego warto skorzystać z usług www.maclife.pl, który gwarantuje używanie oryginalnych części Apple.
Sprawdź reputację serwisu
Warto też sprawdzić, jaką reputację ma serwis, z którego usług chcemy skorzystać. Dlatego warto podpytać znajomych - być może ktoś z nich korzystał z jego usług. Ich opinia na pewno wiele nam ułatwi. Dobrym pomysłem jest też poczytania opinii w internecie. Jednak nie powinniśmy się zrażać kilkoma negatywami. Ważne jest, jak serwis na nie reaguje. Jeżeli kłóci się z klientami i stara się na siłę udowodnić swoje rację, to zły znak. Jednak spokojna i wyważona reakcja, nie musi nas kompletnie zrażać. Dlatego sporadyczne negatywy nie świadczą o tym, że trzeba zrezygnować z usług serwisu. Jeśli jednak pojawiają się zbyt często, to lepiej poszukać innego.
Dowiedz się, jaki jest czas naprawy
Warto też upewnić się, ile potrwa naprawa, zanim oddamy sprzęt. Jeśli nie podasz żadnych szczegółów, a usłyszysz, że termin jest bardzo krótki, powinna Ci się zapalić czerwona lampka. Na czas naprawy składa się wiele czynników, które serwis powinien znać przed poinformowaniem, ile potrwa naprawa. Jeżeli więc bez tej wiedzy określa czas, to oznacza, że daje obietnice bez pokrycia. Dlatego najlepiej zdecydować się na usługi serwisu, który od samego początku podaje rzetelne informacje. Lepiej od razu wiedzieć, na jaki czas pozbawiamy się naszego sprzętu.
Napisz komentarz
Komentarze