Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 26 kwietnia 2024 00:12

Firmowe gadżety z nadrukiem reklamowym. Trendy 2021

Starasz się, by Twoja oferta była świetnie dostosowana do potrzeb klientów. Inwestujesz w badania rynku, wysyłasz ankiety badania satysfakcji po zakupie. Cały czas czujesz, że to wciąż za mało. Ostatnio zwrócono Ci uwagę, że drobny gadżet dodany do zamówienia byłby miłym upominkiem. Wiesz jednak, że tę metodę stosuje już Twoja konkurencja i zwyczajnie obawiasz się, że źle dobrany drobiazg nie zrobi na nikim wrażenia.
  • 25.03.2021 13:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Firmowe gadżety z nadrukiem reklamowym. Trendy 2021

 

Chcesz znaleźć akcesoria, które naprawdę przydadzą się kupującym? W tym roku warto myśleć mniej szablonowo, bo i czasy mamy zupełnie nietypowe.

Najbardziej uniwersalny gadżet z nadrukiem? Pamięć USB typu pendrive!

W zeszłym roku większość firm stanęła przed koniecznością zmiany sposobu funkcjonowania. Część pracowników wykonywała swoje obowiązki z domu. Niestety nie wszystkie działania można było prowadzić w ten sposób. Z tego względu wiele osób musiało pojawiać się w siedzibie przedsiębiorstwa co najmniej raz w tygodniu.

Jak przenoszono dane? Czasem na firmowym laptopie. Jednak równie popularne stały się pamięci przenośne podłączane do portu USB. Skoro więc myślisz o praktycznym gadżecie promocyjnym z własnym logo, koniecznie sprawdź ten pomysł.

Firmowa zawieszka na klamkę to świetny prezent dla osób pracujących zdalnie.

Skoro już o pracy zdalnej mowa, wpłynęła ona nie tylko na firmy. Zachwianiu uległa również równowaga w rodzinach. Zostały one zmuszone do przebywania ze sobą niemal 24 godziny na dobę. W efekcie trudno było oddzielić domowe konflikty od służbowych wyzwań.

Możesz rozwiązać ten problem, wysyłając firmową zawieszkę na klamkę z zabawnym napisem. Dzięki temu Twoi klienci łatwiej oddzielą biurową część swojego mieszkania od tej, w której toczy się codzienne życie.

Lubisz klasyczne gadżety reklamowe dla firm? Wyślij długopis i notes.

Sam długopis już nie wystarcza. Jednak zestawy są w cenie. Notes położony obok laptopa będzie przyciągać wzrok Twojego klienta swoją estetyką. Jednocześnie przyda mu się do robienia notatek. Oznacza to, że oferowany przez Ciebie gadżety z nadrukiem będą budziły ciepłe skojarzenia, które szybko przeniosą się na odbiór Twojej firmy. A przy tym podprogowo zachęcą do ponownego skorzystania z Twojej oferty.

Podkładka pod mysz jako gadżet reklamowy z nadrukiem. Co na niej umieścić?

Coś aktualnego. Może to być zabawny komentarz do otaczającej nas rzeczywistości. Dobrym pomysłem jest również napis motywacyjny, pomagający się w niej odnaleźć. Samo logo nie wystarczy. Chyba, że jest wyjątkowo sympatyczne i z miejsca buduje pozytywny wizerunek.

Możesz również zamieścić na podkładce atrakcyjne zdjęcia produktów z Twojej oferty. Potencjalny klient potrzebuje zetknąć się z daną fotografią kilkukrotnie, nim wzbudzi ona jego zainteresowanie. Jak myślisz, jak szybko złoży u Ciebie kolejne zamówienie, jeśli będzie patrzeć na Twoją propozycję za każdym razem, gdy usiądzie do komputera?

Kubek reklamowy? Lepiej dostosuj gadżet firmowy do własnej branży.

Kubek sprawdzi się oczywiście, jeśli sprzedajesz herbatę lub kawę. Nie będzie jednak dobrym wyborem dla właścicieli marketów budowlanych. W takim przypadku lepsza okaże się miarka. Firma zarabiająca na dorabianiu kluczy może postawić na brelok lub wygodną smycz, na której będzie można je zawiesić.

W zależności od branży gadżetem z nadrukiem reklamowym może być także komin na szyję z haftem, parasol czy odzież zdobiona techniką sitodruku. Wszystkie chwyty są dozwolone, o ile za upominkiem stoi autentyczna życzliwość i zrozumiała intencja.

 

--- Artykuł sponsorowany ---