Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 20 kwietnia 2024 04:26

Systemy wystawiennicze - efektywna reklama nie tylko na targach

Każdy, kto był kiedyś na targach, wie, że może się tam zakręcić w głowie od ilości reklam wielkoformatowych. Zewsząd z widać tam banery, ścianki czy ogromne stojaki z ulotkami. Systemy wystawiennicze spotykamy jednak coraz częściej nie tylko na tego typu branżowych imprezach. Gdzie jeszcze mogą się przydać?
  • 20.07.2022 12:05
  • Autor: Grupa Tipmedia
Systemy wystawiennicze - efektywna reklama nie tylko na targach

 

 

Systemy wystawiennicze na festiwalach

 

Duże imprezy muzyczne to doskonała okazja do zaprezentowania się większej liczbie osób. Polacy coraz chętniej wybierają się na tego typu wydarzenia. Na festiwale zjeżdżają się mieszkańcy całego kraju, w większości osoby młode, prowadzące aktywny tryb życia. Spragnieni wrażeń zmysłowych mogą czerpać je nie tylko z występów artystycznych, ale również z przygotowanej przez Ciebie atrakcyjnej wizualnie reklamy. To szybka droga do tego, by część z nich została Twoimi potencjalnymi klientami. Możesz skorzystać z różnych dostępnych rozwiązań, np. postawić x-banner z ciekawą grafiką (najlepiej sprawdzi się to w pomieszczeniach, np. halach sportowych) lub nawet przygotować bogate stoisko z miejscem do odpoczynku dla przybywających z daleka.

 

Reklama wielkoformatowa na imprezach sportowych

 

Nie tylko eventy muzyczne skupiają liczną publiczność, która może stać się Twoją grupą docelową. Podobna atmosfera panuje podczas imprez sportowych. Nic więc dziwnego, że w halach i stadionach również firmy chcą przykuć uwagę zgromadzonych osób, sięgając po różne systemy wystawiennicze. Tutaj także nie ma w zasadzie ograniczeń co do rodzaju reklamy, chyba że takie zostaną narzucone przez organizatora imprezy. W przeciwnym razie możesz sięgnąć zarówno po x-banner, jak i ściankę tekstylną czy stojak na broszury. Pamiętaj jedynie, że jeśli wydarzenie odbywa się na otwartym terenie, np. boisku, stadionie lub plaży, niektóre konstrukcje mogą ulec zniszczeniu. Jeżeli nie jesteś pewien, czy dany rodzaj systemu reklamowego sprawdzi się do zastosowań zewnętrznych, taką informację powinieneś otrzymać u sprzedawcy.

 

X-banner, potykacz i inne reklamy w galeriach handlowych

 

Reklama wielkoformatowa nie jest wyłącznie domeną imprez okolicznościowych. Z różnego rodzaju banerami, bilbordami i stoiskami spotkamy się w większości galerii handlowych. Systemy takie jak x-banner lub ścianka są chętnie wykorzystywane do tworzenia stojących na stałe wysepek galeryjnych, ale również podczas akcji promocyjnych. Przykładem tego są chociażby stoiska do degustacji produktów spożywczych pojawiające się od czasu do czasu w supermarketach. Warto więc poszerzyć myślenie o systemach wystawienniczych i nie zawężać go jedynie do targów i konferencji. Z pewnością przysłuży się to Twojej firmie i pomoże w dotarciu do nowych klientów.

--- Artykuł sponsorowany ---