Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 marca 2024 21:04
Reklama
Reklama

Powiat bialski: Nie wiedziałam, kiedy odzyskam swój sprzęt

Do naszej redakcji zgłosiła się pani Grażyna z Piszczaca, która poskarżyła się na sposób traktowania klientów przez sieć marketów Lidl. Kobieta miała kupić tam odkurzacz i w okresie gwarancyjnym oddać go do naprawy. Niestety nie mogła uzyskać konkretnej informacji, a sprzęt odzyskała dopiero, gdy Słowo Podlasia wysłało zapytania do kierownictwa sieci handlowej.
Powiat bialski: Nie wiedziałam, kiedy odzyskam swój sprzęt

Klientka popularnej sieci marketów w lutym 2016 r. zakupiła odkurzacz. Otrzymała na niego 3-letnią gwarancję. 2 tygodnie przed ich upływem sprzęt spalił się i przestał działać. Kobieta oddała go więc w bialskim Lidlu do naprawy. Nie spodziewała się wtedy, że procedura przedłuży się, a pracownicy będą dla niej niemili. 

Pod koniec stycznia 2019 sprzęt AGD znalazł się z powrotem w sklepie. Tydzień później pani Grażyna dostała SMS-a z informacją, że reklamacja jest rozpatrywana, a kolejny tydzień później, że została przyjęta. 18 lutego, kiedy ponownie zadzwoniła na infolinię, powiedziano jej, że sprzęt jest do odebrania. Niestety tego samego dnia przekazano jej, że jednak trzeba czekać. 26 lutego pracownicy Lidla zadzwonili do pani Grażyny, że w związku z tym, iż złożyła ponowną reklamację, ma dalej czekać. – Czułam się zdezorientowana. Nikt nie potrafił udzielić mi rzetelnej informacji, za ile dni będę mogła odzyskać odkurzacz – podkreśla klientka. – Za każdym razem musiałam dzwonić na infolinię sama i naraziłam się na spore koszty. Raz kazano mi czekać przy telefonie. Minęło pół godziny i nic, dalej cisza, więc się rozłączyłam.

Sytuację czytelniczki przedstawiliśmy miejskiemu rzecznikowi konsumentów w Białej Podlaskiej Jolancie Marczuk. – Konsumentka dokonała zgłoszenia reklamacyjnego w trybie gwarancyjnym. Oznacza to, że rozpatrywanie reklamacji będzie się odbywało przez producenta albo przez podmiot upoważniony, np. serwis a nie przez sprzedawcę, bowiem sprzedawca będzie tutaj jedynie pośrednikiem.. Termin rozpatrzenia winien być zapisany w tymże oświadczeniu i może być różny, np. 14 dni, 1 a nawet 2 miesiące, gdyż określa go producent – podkreśla rzecznik.

Cały artykuł przeczytacie w najnowszym numerze i e-wydaniu Słowa Podlasia, nr 11


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: ZakrześTreść komentarza: Najlepsza akademia w regionie jest w Radzyniu.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 13:55Źródło komentarza: Szymański i spółka wywalczyli finały MEAutor komentarza: PrzeKoTreść komentarza: Marszałek wspiera tych którzy się do niego zwracają z prośbą o wsparcie :) Na stadion już dał 10 mln. Da na imprezy masowe pod warunkiem, że ktoś wytrzeźwieje po bankiecie na loży vipów i napisze wniosek. Z tym może być jednak problem jak z tą prośbą o wsparcie.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 13:54Źródło komentarza: Marszałek obiecał pieniądze, trzeba złożyć wniosekAutor komentarza: Ksiądz IgnacyTreść komentarza: Most powinien być nazwany imieniem wielkiego Polaka. Jednym z takich jest Świętej Pamięci Pan Generał Wojciech Jaruzelski .Data dodania komentarza: 28.03.2024, 12:30Źródło komentarza: Dwóch kandydatów na patrona mostu na KrznieAutor komentarza: kibic PodlasiaTreść komentarza: Szkoda, że marszałek na stałe nie wspiera Podlasia, tak jak słabsze od bialskiej drużyny piłkarskie. No ale w Białej rządzą jego polityczni wrogowie.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 12:20Źródło komentarza: Marszałek obiecał pieniądze, trzeba złożyć wniosekAutor komentarza: bialszczaninTreść komentarza: To pytanie do rektora Nitychoruka, który zaraz po śmierci Bergiera doprowadził do wycofania drużyny - wizytówki uczelni z rozgrywek ligowych.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 12:12Źródło komentarza: Poznały rywalki
Reklama
Reklama