Połączenia mają odbywać się do 10 grudnia 2024 r., od poniedziałku do niedzieli. Przewoźnik w piśmie do Urzędu Transportu Kolejowego wyjaśnia, iż planuje trasę: Praga, Praga Libeń, Kolin, Pardubice, Zabrech na Morave, Olomouc, Prerov, Hranice na Morave, Schdol nad Odrou, Studenka, Ostrava Svinov, Ostrava, Bohumin, Zebrzydowice, Pszczyna, Tychy, Katowice Ligota, Katowice, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Zawiercie, Włoszczowa, Opoczno, Warszawa Zachodnia, Warszawa Centralna, Warszawa Wschodnia, Mińsk Mazowiecki, Siedlce, Łuków, Terespol, granica państwa i w relacji powrotnej.
Przewoźnik planuje realizować przejazdy pojazdami mającymi 237 miejsc siedzących, 6 w klasie premium, 19 w klasie business i 212 w drugiej klasie ekonomicznej, w tym 2 miejsca przeznaczone będą dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
– Aby przewoźnik z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej mógł świadczyć usługi w Polsce, musi spełnić kilka warunków: posiadać licencję i certyfikaty bezpieczeństwa, LEO Express Global a.s. taki certyfikat posiada – informuje Maciej Bębenek ekspert z Urzędu Transportu Kolejowego.
Cały artykuł przeczytacie w następnym numerze i e-wydaniu Słowa Podlasia, 30 kwietnia
Napisz komentarz
Komentarze