Nie inaczej jest w przypadku organizowania branżowych targów. Chociaż, w odróżnieniu od promocji w internecie, wydarzenie to opiera się głównie na reklamach analogowych i bezpośrednich, coraz częściej na stoiskach można spotkać nośniki cyfrowe. To jednak nie gwarantuje powodzenia firmy na targach. Aby pozostawić po sobie dobre wrażenie, należy w skuteczny i kreatywny sposób przykuć spojrzenia przechodzących. Jak to zrobić?
Powiadom odwiedzających o swojej obecności na targach
Zanim jeszcze wybierzesz się na targi, warto zaakcentować swoje istnienie w sieci. Masz już stronę internetową? To połowa sukcesu – teraz trzeba jeszcze poinformować użytkowników, że zbliża się wydarzenie, w którym Twoja firma weźmie udział. Ciekawym i przydatnym pomysłem będzie dołączenie mapki targów z zaznaczoną lokalizacją stoiska. Aby zwrócić na siebie jeszcze większą uwagę, zaproponuj obecnym i nowym klientom promocję na produkty i usługi, ważną tylko podczas targów, albo ogłoś konkurs z wręczeniem nagrody na firmowym stoisku.
Miejsce, w którym możesz się zareklamować podczas wystawy, nie jest tylko Twój wykupiony kwadrat przestrzeni. Rozmieszczone w wielu miejscach hali wystawowej bannery, plakaty, telebimy, a także postawiony tu i ówdzie pylon reklamowy to wymarzone tła do prezentacji firmowej oferty. Postaraj się o jak najkorzystniejszy czas emisji czy miejsce ekspozycji i... czekaj na efekty.
Zwróć uwagę klientów. Zaprojektuj niebanalne stoisko
Twoja kampania reklamowa odniosła sukces, a ludzie zaciekawieni podchodzą do stoiska? Gratulacje! Jednakże to nie koniec pracy: proces pozyskiwania nowych klientów dopiero się rozpoczął. Teraz trzeba ich zatrzymać na dłużej, a do tego przydadzą się interesujące materiały promocyjne umiejscowione na stojakach, na ladzie czy na stole w kąciku kawowym. Równie ważny jest wygląd całości stoiska. Tylko nowoczesne, eleganckie ścianki reklamowe, takie jak te oferowane przez firmę Omega System, są w stanie skupić na sobie wzrok przechodzących. Dla Ciebie istotny będzie fakt, że wykazują się jednocześnie lekkością i wytrzymałością. Pamiętaj też o najważniejszym aspekcie udanego pobytu na targach, czyli kompetentnej obsłudze stoiska. Uśmiechnięci ludzie chętnie odpowiadający na szczegółowe pytania potencjalnych klientów to najlepsza reklama Twojej działalności.
Napisz komentarz
Komentarze