Kurtki z nadrukiem
Dzięki gadżetom promocyjnym, klient ma zapamiętać markę, z którą współpracuje. Nic dziwnego, że najczęstszymi produktami reklamowymi są akcesoria użytkowe. Alternatywą dla popularnych notesów i kubków są kurtki z nadrukiem. Szczególnie w okresie jesienno-zimowym jest to idealny gadżet. Wysokiej jakości produkty dostępne są np, na: https://www.giftyonline.pl/pl/produkty/50/kurtki-z-nadrukiem. Kurtki powinni posiadać przede wszystkim specjaliści pracujący w terenie. Dzięki temu, kontrahent od razu zapamięta nazwę przedsiębiorstwa, z którym współpracuje. Tego typu element reklamowy dedykowany jest przede wszystkim dla pracowników danej firmy, rzadziej rozdaje się je partnerom na spotkaniach biznesowych. Co ważne, przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją kurtek z logo firmy, oferują różne modele i fasony tych tekstyliów. Garderoba jest dopasowana i modna.
Paski skórzane i z eko skóry
Innym przykładem gadżetu reklamowego są paski do spodni. Skórzane lub wykonane z eko skóry świetnie pasują do firmowego garnituru. Taki upominek pełni nie tylko rolę promocyjną, ale przede wszystkim użytkową. Warto wspomnieć, że na rynku dostępne są także inne wyroby skórzane, które można wyposażyć w logo przedsiębiorstwa. Grawerowana aktówka, skórzane etui, saszetka, brelok z eko skóry doskonale dopełniają biznesowy look. Współrozmówcy zwracają uwagę na akcesoria kontrahenta. Wysokiej jakości produkty mają pozytywny wpływ na wizerunek klienta, świadczą o przywiązywaniu wagi do szczegółów, są modne i eleganckie.
Gadżety ekologiczne
Przedsiębiorstwa oferujące gadżety promocyjne dla firm, idą za obowiązującymi trendami. W ofercie dostępne są produkty ekologiczne wykonane z naturalnych materiałów: drewna, papieru, juty i bawełny. Co więcej, niektóre firmy proponują nawet gadżety zasilane wodą lub energią słoneczną. Tego rodzaju produkty promocyjne znajdują swoich odbiorców, a wiele przedsiębiorstw decyduje się na ich wprowadzenie z ciekawości, jako nowinkę. Zainteresowani mają do dyspozycji m.in.: ekologiczne artykuły piśmiennicze, ekologiczne notatniki, ekologiczne torby i power banki zasilane odnawialnymi źródłami energii.
Jak się okazuje, mimo boomu na promocję marek w Internecie, nadal znaczenie mają produkty rzeczowe z logo przedsiębiorstwa. Mogłoby się wydawać, że ich rola nie jest wielka, ale przedsiębiorstwa nadal zaopatrują się w gadżety reklamowe dla swoich pracowników i kontrahentów. Nikt nie wyobraża sobie konferencji, szkolenia czy spotkań biznesowych bez upominków z logo organizatora.
Napisz komentarz
Komentarze