Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 15 grudnia 2025 16:47
Reklama
Reklama baner reklamowy word biała podlaska
Reklama

Agent nieruchomości ma wiele narzędzi i nie zawaha się ich użyć

Dobry agent nieruchomości koordynuje cały proces kupna-sprzedaży. Na każdym etapie stara się maksymalnie wykorzystać dostępne mu narzędzia. Tak dzieje się także w przypadku przygotowywania oferty, do czego coraz częściej wykorzystywane są innowacyjne rozwiązania.
Agent nieruchomości ma wiele narzędzi i nie zawaha się ich użyć

Do tzw. „dni otwartych” zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Owszem, mają one swoje plusy, bo pozwalają potencjalnemu kupującemu dokładnie obejrzeć nieruchomość, zadać pytania agentowi i wstępnie zaplanować np. jak wykończy mieszkanie lub dom. Niestety pandemia znacznie ograniczyła ten sposób prezentowania oferty. Poza tym, branża nie oparła się ogólnym trendom, którę idą w stronę cyfryzacji. Jakimi zatem narzędziami dysponuje agent nieruchomości, aby przedstawić nieruchomość w atrakcyjny sposób?

Wirtualne spacery

– To przede wszystkim spójna, czytelna i konkretna oferta w formie tekstowej ze zdjęciem. My, agenci, doskonale znamy naszych klientów, sytuację na rynku lokalnym i krajowym, przepisy i zmieniające się potrzeby. Dlatego jesteśmy w stanie stworzyć ofertę dostosowaną do lokalnych realiów i pod konkretnych klientów – opowiada agent Północ Nieruchomości w Białej Podlaskiej Wojciech Gałecki.

Współczesny świat poszedł jednak do przodu. Wielu klientów szuka wymarzonych działek, domów i mieszkań w internecie. Stąd ma większe oczekiwania, jeśli chodzi o prezentację oferty. - Coraz większa liczba osób korzysta z wirtualnych spacerów, dzięki czemu może dokładniej obejrzeć obiekt, układ pomieszczeń i wykończenie bez wychodzenia z domu - dodaje Wojciech Gałecki. 

Prezentacja 3D z wirtualnym spacerem znacznie uwiarygodnia ofertę i przyspiesza decyzję o jej zakupie. Kamera 3D odbiera rzeczywistość jak ludzie oko. Oddaje wielkość i wysokość pomieszczeń, szczegóły, oświetlenie itp.

Filmiki i live’y

Ale to nie wszystko, gdyż agenci Północ Nieruchomości poszli o krok dalej i proponują swoim klientom inne formy prezentacji oferty. Są to filmiki, często live’y nagrywane bezpośrednio z danej posesji. – Ostatnio prezentowałem w ten sposób nieruchomość w Sławatyczach. Obrazy wzbogaciłem opisem działki, jej usytuowania, rozmieszczenia budynków. Dodatkowo opowiedziałem kilka słów o Sławatyczach i regionalnej kulturze – mówi Tomasz Łukaszuk. – Uważam, że filmiki lepiej pokazują walory nieruchomości. Dodatkowo klient może obserwować otaczającą ją przyrodę, co dla osób z miasta, ma ogromne znaczenie.

Kolejną ciekawą propozycją są zdjęcia posesji z drona. – Takie zdjęcia sprawdzają się w stu procentach. Pokazują kształt działki, sąsiednie posesje. Łatwiej wyobrazić sobie przyszłe inwestycje lub proporcje posesji – zaznacza Klaudia Mikiciuk-Szpera. Tomasz Łukaszuk zwraca zaś uwagę na jeszcze jedno rozwiązanie – wizualizację budynków. – Dzięki takiej wizualizacji klient może sobie wyobrazić, jak zaadaptuje dany obiekt. Łatwiej mu wtedy podjąć decyzję, czy wejść w to czy nie – podkreśla.

Rynek jest coraz bardziej wymagający. Żyjemy w pośpiechu i żeby coś sprzedać, nasza oferta musi się wyróżniać. Wideoprezentacja, wirtualny spacer, zdjęcia z drona, ciekawa graficznie i językowo oferta – to wszystko sprawia, że oferta staje się wyjątkowa i zbudza większe zainteresowanie wśród potencjalnych kupców. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaZamów prenumeratę tygodnika Słowo Podlasia na 2026 rok
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama