Dlaczego warto kreatywnie projektować smycze reklamowe?

  • 08.11.2019, 12:38
  • Artykuł sponsorowany
Dlaczego warto kreatywnie projektować smycze reklamowe?
Smycze reklamowe to promocyjny „evergreen”, który chyba nigdy się nie zestarzeje. Praktyczne i wszechstronne są lubiane przez odbiorców, a także przez firmy – ponieważ są tanie i proste w produkcji oraz dystrybucji. Smycze stanowią też świetny nośnik informacji. Warto jednak podejść do ich projektowania kreatywnie, by wyróżnić się na rynku i zyskać sobie przychylność klientów.

Czy warto inwestować w smycze reklamowe?
Każda firma, która rozpoczyna produkcję gadżetów reklamowych, zwykle zaczyna od kilku podstawowych ich rodzajów. Wśród tzw. pewniaków na pewno można wymienić długopisy, kubki, torby płócienne, elementy odzieży (T-shirty, czapeczki) i smycze firmowe. Jednak czy są one skuteczne w promocji biznesu? Badania wykazują, że jak najbardziej. Klienci bardzo doceniają nawet drobne upominki, szczególnie wtedy, gdy mogą je wykorzystać w codziennym życiu. 

Smycze firmowe – uniwersalne i funkcjonalne
Smycze reklamowe należą do najbardziej lubianych przedmiotów tego typu, ponieważ są bardzo wszechstronne i niezwykle praktyczne. Taki prezent z logo lub innym przekazem reklamowym budzi miłe skojarzenia związane z Twoją firmą, a jednocześnie sprawia, że potencjalny klient czuje się wobec niej zobowiązany (ponieważ otrzymał prezent). Oznacza to, że znacznie chętniej wybierze Twoje usługi niż ofertę konkurencji.

Smycze z logo firmy – postaw na kreatywność
Wybierając gadżety dla swoich klientów, warto postawić się na ich miejscu i zastanowić się, czy samemu chciałoby się używać takich przedmiotów. Drobiazgi jak długopis czy smycz reklamowa w zasadzie zawsze się przydają, ale rynek jest nimi wprost zalany. Oznacza to, że warto się wyróżnić, by zdobyć uznanie. Możesz np. zdecydować się na mniej typową formę gadżetu, która zaciekawi i zachęci do jego użytkowania. W ofercie jednego z producentów smyczy do kluczy z własnym nadrukiem – firmy OpenGift – znajdziesz modele fluorescencyjne (łatwe do znalezienia w torebce, szufladzie itd.), z nośnikiem USB czy w formie kabla do telefonu. Możesz też zdecydować się na smycze reklamowe przeznaczone dla psów – to idealny gadżet przede wszystkim dla właścicieli biznesów związanych ze zwierzakami domowymi.

Smycz do kluczy z własnym nadrukiem – liczą się detale
Projektując smycze z logo firmy, pamiętaj, że żaden z Twoich klientów nie chce czuć się jak chodzący baner reklamowy. Dlatego zamiast dużego logotypu postaw na ciekawą grafikę lub hasło, które sprawią, że gadżet będzie po prostu ciekawy, a ponadto przyciągnie spojrzenia nawet postronnych osób.  Tożsamość i rozpoznawalność firmy możesz budować nie tylko, umieszczając jej nazwę wszędzie, gdzie się da, ale też np. wykorzystując charakterystyczną kolorystykę lub liternictwo. Tym sposobem smycz do kluczy z własnym nadrukiem jest znacznie mniej nachalna w swoim przekazie reklamowym, dzięki czemu ma szansę być używana częściej i doceniona przez większą grupę odbiorców. To z kolei pozwala na budowanie wizerunku w sposób długofalowy.

Smycze firmowe dla pracowników – przydatny gadżet z dodatkową korzyścią
Wiele przedsiębiorstw z chęcią wyposaża w smycz do kluczy z własnym nadrukiem swoich pracowników. Mogą one służyć również do przechowywania identyfikatorów lub kart dostępowych do budynku. To bardzo dobre posunięcie, które pozwala budować tożsamość firmy. W tym przypadku smycze na zamówienie mogą mieć nawet wyraźne logo. Użytkowane przez Twój personel na pewno zostaną też dostrzeżone przez wiele osób postronnych, co wpłynie na rozpoznawalność marki. Warto więc zadbać o wyrazisty, kreatywny design, który będzie przyciągał wzrok.
 

Artykuł sponsorowany

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Słowo Podlasia. Grupa Wydawnicza SŁOWO sp z o.o. z siedzibą w mieście stołecznym Warszawa (Domaniewska 17/19/133, 02-672) jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe