Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 06:58
Reklama
Reklama baner reklamowy word biała podlaska
Reklama

Chciał kupić jacuzzi. Stracił 1200 zł

Ponad tysiąc złotych stracił 31-latek, który za pośrednictwem serwisu ogłoszeniowego chciał kupić jacuzzi. Mężczyzna dokonaniu opłaty za przedmiot na wskazane przez sprzedającego konto bankowe. Płatność wykonał przy pomocą kodu BLIK. Jednak chwilę później kontakt ze sprzedającą się urwał, strona została usunięta, a 31 -latek nie otrzymał ani towaru, ani zwrotu pieniędzy.
Chciał kupić jacuzzi. Stracił 1200 zł
Oferta była bardzo interesująca, a cena atrakcyjna. 31-latek przy pomocy komunikatora społecznego skontaktował się ze sprzedającą i ustalił warunki zakupu, kwotę sprzedaży uzgodniono na 600 zł

Autor: KPP Parczew

Jak informuje sierżant sztabowy Ewelina Semeniuk, z KPP w Parczewie, 22 lipca, do dyżurnego parczewskiej komendy zgłosił się 31-letni mieszkaniec gminy Podedwórze informując, że padł ofiarą oszustwa w wyniku którego stracił 1200 złotych.

Dodaje, że mężczyzna kilka dni wcześniej, na jednym z portali ogłoszeniowych zauważył wystawione na sprzedaż jacuzzi ogrodowe. - Oferta była bardzo interesująca, a cena atrakcyjna. Przy pomocy komunikatora społecznego skontaktował się ze sprzedającą i ustalił warunki zakupu, kwotę sprzedaży uzgodniono na 600 zł - mówi oficer prasowy.

Wyjaśnia, że poszkodowany podczas prowadzonej konwersacji otrzymał link do płatności, który przekierował go do strony łudząco podobnej do popularnego serwisu aukcyjnego. Po wejściu na nią 31 – latek uzupełnił swoje dane do wysyłki i wygenerował kod BLIK. Podczas płatności strona się zawiesiła, więc ponownie wygenerował nowy kod i zatwierdził wykonanie transakcji. Następnie na swoim telefonie zalogował się na konto bankowe i zauważył, że saldo zostało pomniejszone o 1200 złotych.

- Kiedy mężczyzna ponownie skontaktował się ze sprzedającą, w odpowiedzi usłyszał że sprawę należy zgłosić do administratora oraz że problem nie jest po jej stronie. Następnie kontakt się urwał, a strona do płatności została usunięta. 31 – latek zgłosił reklamację do banku oraz powiadomił o oszustwie mundurowych - przekazuje sierżant sztabowy Ewelina Semeniuk

- Uważajmy na internetowych oszustów, którzy zamieszczają fikcyjne ogłoszenia sprzedażowe licząc na szybki zysk. Zakupu dokonujmy wyłącznie na zarejestrowanych portalach aukcyjnych oraz sprawdzajmy opinie o sprzedającym. W celu sfinalizowania transakcji najbezpieczniej wybierajmy sposób płatności „za pobraniem” - zaznacza sierżant sztabowy Ewelina Semeniuk.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama