Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 04:12
Reklama
Reklama
Reklama
Firma dołączyła do grona markowiczów

Parczewskie Smaki z Marką Lubelskie [LISTA LAUREATÓW]

Co roku nowe firmy z regionu dołączają do grona laureatów projektu gospodarczego Marka Lubelskie. W tym roku kapituła zdecydowała o wyborze 10 nowych markowiczów , dzięki czemu 122 firmy z naszego regionu mogą poszczycić się tym prestiżowym certyfikatem. Do grona dołączyła Alma Sidor Sp. z o.o. z Parczewa.
Parczewskie Smaki z Marką Lubelskie [LISTA LAUREATÓW]
Alma Sidor Sp. z o.o. znalazła się w gronie firm z Marką Lubelskie

Źródło: Alma Sidor SP. z o.o.

Decyzję o wyróżnieniu kolejnych firm podjęli członkowie kapituły, tj. Zarząd Województwa Lubelskiego oraz przedstawiciele lokalnych mediów i instytucji otoczenia biznesu.

Marka Lubelskie

Projekt gospodarczy Marka Lubelskie realizowany jest od 2007 roku. Tegoroczni laureaci reprezentują branżę spożywczą, usługową, odzieżową, informatyczną/IT, produkcyjno-mechaniczną, rolniczo-ogrodniczą i budowlaną. Uzyskanie tego prestiżowego tytułu oznacza dołączenie do elitarnego grona firm, których produkty i usługi stanowią wizytówkę województwa lubelskiego – zarówno w kraju, jak i za granicą. Certyfikaty nowym Markowiczom zostaną uroczyście wręczone podczas Gali Ambasadora Województwa Lubelskiego 31 stycznia 2026 roku. O przyznaniu dziesięciu certyfikatów kapituła zdecydowała 18 listopada br..

Parczewskie Smaki z Marką Lubelskie


Wśród nowych markowiczów jest Alma Sidor Sp. z o.o. (Parczewskie Smaki) . 

- To rodzinna firma specjalizująca się w tradycyjnych wyrobach wędliniarskich i garmażeryjnych. Prowadzi sprzedaż online oraz bezpośrednio na terenie całego województwa lubelskiego. Uczestniczy w festynach, jarmarkach, wystawach, prowadzi degustacje i kampanie promocyjne. Od 2000 roku posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Działa pod hasłem „Smak tradycji, jakość z sercem” - informuje Anna Nycz z Zespołu Prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.

Korzyści z Certyfikatu „Marka Lubelskie”
 

Firmy wyróżnione certyfikatem zyskują prawo do posługiwania się rozpoznawalnym znakiem jakości, który potwierdza prestiż, solidność i wysokie standardy biznesowe. Certyfikat pełni rolę narzędzia marketingowego i buduje zaufanie klientów, podnosząc konkurencyjność. Projekt wzmacnia tożsamość gospodarczą województwa i promuje lokalne produkty i usługi. Wykorzystuje efekt „place of origin” (świadomy wybór produktów ze względu na miejsce pochodzenia), dając konsumentom pewność, że wybierają wyroby powstające z troską o jakość, środowisko i rozwój lokalnej społeczności.

Pozostali laureaci

GOLDSUN Radosław Szewczuk: Partner w branży odnawialnych źródeł energii (OZE) od 2014 roku, promujący ekologię i wspierający transformację energetyczną. Główna siedziba mieści się w Zamościu, oddział działa w Lublinie. Zrealizował ponad 10 tysięcy instalacji. Oferuje kompleksowe usługi OZE, w tym fotowoltaikę z magazynami energii, pompy ciepła, kotły na pellet, klimatyzację, turbiny wiatrowe i rekuperację.

JUKKI POLAND Sp. z o.o.: Powstał w 2020 roku w Lublinie jako sklep internetowy z tekstylnymi akcesoriami dla niemowląt, kobiet w ciąży i młodych mam. Produkty (kokony, otulacze, pościel, materacyki, śpiworki, poduszki do karmienia) są szyte ręcznie w szwalni w Lublinie z atestowanych materiałów. Posiada duży potencjał eksportowy, sprzedając produkty w systemie e-commerce w 20 krajach Europy.

MONOGO Sp. z o.o.: Technologiczny partner firm, pomagający rozwiązywać wyzwania biznesowe. Wspiera automatyzację i przyspieszanie procesów w działach: marketing, sprzedaż, obsługa klienta, HR i IT. Projektuje i wdraża nowoczesne sklepy oraz serwisy internetowe. Oferuje mentoring i wdrożenia sztucznej inteligencji (AI), w tym autorskie narzędzia AI wspierające e-commerce. Realizuje projekty end-to-end dla klientów korporacyjnych oraz średnich i dużych przedsiębiorstw. Jest laureatem Diamentów Forbesa 2024 oraz Gazel Biznesu 2022–2024.

P.W. „MAR-JOLA BI” M. I T. WIDERLIK - Sp. z o.o.: Przedsiębiorstwo powstałe w 2005 roku. Jest importerem blachy stalowej w kręgach i zajmuje się produkcją blachodachówek i blach trapezowych. Prowadzi eksport blachy i gotowych wyrobów. Posiada składy budowlane oraz zajmuje się komercyjnym obrotem i wynajmem nieruchomości. Wspiera wiele drużyn sportowych, m.in. Motor Lublin i Bogdanka LUK Lublin. Oddziały mieszczą się w Bychawie, Mętowie, Kraśniku i Nowym Sączu.

POLSKIE ZIOŁA Sp. z o.o.: Firma specjalizuje się w pozyskiwaniu i przetwarzaniu surowców zielarskich oraz owoców. Zlokalizowana jest w województwie lubelskim, które jest sercem światowego zagłębia upraw zielarskich. Produkty znajdują zastosowanie w przemyśle farmaceutycznym, kosmetycznym i spożywczym w krajach Europy. Aż 30% polskiej produkcji surowców zielarskich (30 tys. ton rocznie) jest uprawiane na Lubelszczyźnie.

SQINIC Joanna Karpińska: Marka naturalnych kosmetyków, której założycielka interesuje się wpływem składników aktywnych na organizm. Tworzy również bezpieczne, własne alternatywy, takie jak naturalne proszki do prania i ekologiczne kostki do zmywarki. Wkrótce poszerzy się o linię naturalnych produktów do domu. Kieruje się podejściem holistycznym w pielęgnacji i codzienności.

Stalprodukt-Zamość Sp. z o.o.: Uznany producent drzwi stalowych, bram garażowych oraz nowoczesnej stolarki aluminiowej. Specjalizuje się w rozwiązaniach łączących trwałość, bezpieczeństwo i estetykę dla budownictwa mieszkaniowego, komercyjnego i przemysłowego. Przedsiębiorstwo ma siedzibę w Zamościu i aktywnie współpracuje z lokalnymi partnerami.

WOD-BUD Sp. z o.o.: Firma założona w 1920 roku w Kraśniku. Jako generalny wykonawca realizuje kompleksowe inwestycje infrastrukturalne i kubaturowe, od dróg i sieci wodno-kanalizacyjnych po obiekty publiczne i przemysłowe. Posiada własną wytwórnię mas bitumicznych i park maszynowy. Zatrudnia ponad 200 pracowników i jest jednym z kluczowych wykonawców kształtujących infrastrukturę w regionie.

Zakład Przetwórstwa Mięsa „Matthias” Sp. z o.o.: Firma przykłada szczególną wagę do naturalności, świeżości i najwyższej jakości produktów mięsnych. Od blisko 35 lat konsekwentnie rozwija własną linię garmażeryjną. Oferta jest również kierowana do sektora HoReCa (restauracje, hotele, firmy cateringowe).

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

?????? 01.12.2025 10:31
Czy w tym zakładzie wszyscy pracownicy pracują na umowę o pracę na czas nieokreślony czy są śmieciówki typu umowa zlecenie.

por. Nos 01.12.2025 12:00
Porządne firmy z kapitałem, zagranicznym dają umowy o pracę. Na czarno i na zleceniu zatrudniają male firmy , jednoosobowe , polscy przedsiębiorcy, pseudo przedsiębiorcy wyzyskiwacze. Bez kasy biedaki , ktorzy mało ludzi zatrudniają. Duże bogate firmy zawsze na umowę o pracę zatrudniają.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama