Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 15 grudnia 2025 23:34
Reklama
Reklama

Jak kupować sprzęt rolniczy w internecie?

Kupowanie części do maszyn przez internet z każdym rokiem jest coraz bardziej popularne. Dotyczy to nie tylko rolników, ale także zawodowych mechaników samochodowych. Nawet osoby mniej obeznane z komputerami decydują się na taką formę zakupów.
Jak kupować sprzęt rolniczy w internecie?

Autor: pexels.com

Sklepy internetowe nie koniecznie są tańsze, ale i tak stają się coraz bardziej popularne

Gdy jest potrzeba (czasem nawet stosunkowo pilna) zaopatrzenia się w jakąś część czy nowe narzędzie, coraz częściej pierwszym wyborem okazują się być sklepy internetowe, a nie np. lokalne hurtownie. Nie chodzi tutaj nawet o mityczne niskie ceny. Coraz częściej okazuje się przecież, że w internecie jest nieco drożej, niż w sklepach stacjonarnych. Mimo to popularność zakupów internetowych rośnie. Dlaczego tak się dzieje?

Po prostu wygodniej i szybciej

Popularność sklepów internetowych z częściami rolniczymi i innym sprzętem rośnie głównie z powodu o wiele wygodniejszych i szybszych zakupów. Pomimo ogromnej ilości podobnych części można szybko i łatwo znaleźć tę jedną konkretną. Nie są potrzebne długie poszukiwania czy rozmowy ze sprzedawcą. Jednak tutaj ważna jest jedna rzecz – aby wykorzystać tę zaletę sklepów online, dobrze jest wiedzieć w jaki sposób szukać produktów w internecie.

Jak szukać części rolniczych w internecie? Kilka wskazówek

Poniżej przedstawiamy kilka sposobów na szybsze znalezienie interesującego produktu w internecie.

Korzystaj z wieloschowków

Sytuacja naturalna u wielu klientów sklepów www - widzisz wiele ciekawych produktów , ale z różnych powodów nie jesteś w stanie kupić wszystkiego naraz. Na taką ewentualność część portali e-commerce tworzy tzw. wieloschowki. Najczęściej funkcjonują one jako „lista produktów obserwowanych”. Wystarczy znaleźć przy danym produkcie przycisk np. „Dodaj do obserwowanych” (czasem zamiast tego jest ikonka z symbolem serca) i w niego kliknąć. Produkt zapisze się na specjalnej liście użytkownika. Ta funkcja jest przez wielu niedoceniana, ale jeśli regularnie kupuje się w internecie części rolnicze, to okazuje się ona bardzo przydatna. Przykład sklepu z branży rolniczej, który ma takie rozwiązanie jest <a href="https://www.gieldarolna.pl/">Sklep rolniczy Gieldarolna.pl</a>.

Szukaj w obrębie jednego konkretnego sklepu za pomocą Google

Wykorzystaj całą mądrość najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie dla bardziej zwinnego wyszukiwania. Wpisz w Google „site:nazwasklepu.pl wyszukiwana fraza” np. „site:nazwasklepu.pl heder”. W wynikach wyszukiwania zobaczysz wszystkie adekwatne wyniki tylko z gieldarolna.pl. 

Szukaj wszędzie, ale nie na jednej konkretnej stronie

Czasem szukając jakiegoś produktu w Google ciągle na górze listy wyników pojawiają się te same, najpopularniejsze sklepy internetowe. Co zrobić, by wejść głębiej i w łatwiejszy sposób sprawdzić więcej ofert z mniej znanych sklepów? Wpisz w Google np. „heder -nazwasklepu.pl”. Dzięki temu zobaczysz wyniki z wszystkich stron internetowych za wyjątkiem nazwasklepu.pl. W tym przypadku możesz wpisać kilka adresów jednocześnie np. „heder -nazwasklepu1.pl -nazwasklepu2.pl.

Wyszukiwanie ścisłe

Zazwyczaj nazwa części to nie jest jedno słowo, ale kombinacja kilku wyrazów i cyfr. Zdarza się więc czasem, że wyszukiwarka znajduje tylko jedno z wpisanych słów, zamiast wszystkie. Jest na to prosty sposób. Wpisz w Google całe wyszukiwane hasło w cudzysłowach, np. „Siłownik gazowy kolumny kierowniczej” da bardziej zadowalające wyniki niż szukanie samego Siłownik gazowy kolumny kierowniczej.

Zrób zdjęcie i znajdź produkt w internecie

Jeśli nie masz domyślnie wbudowanego tego programu, zainstaluj go na swoim smartfonie – nazywa się Google Obiektyw lub Google Lens. Teraz wystarczy zrobić zdjęcie dowolnemu przedmiotowi, a aplikacja znajdzie taki sam lub bardzo podobny w internecie. W wielu przypadkach to naprawdę działa. W jednej chwili można znaleźć dany produkt dostępny w sprzedaży online.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama