Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 11:51
Reklama
Reklama
Reklama

Biała Podlaska: Odbiorcy gazu będą obsługiwani na miejscu

Po ośmiu latach do Białej Podlaskiej wraca punkt obsługi klienta PGNiG. Mieszkańcy regionu będą mogli osobiście skonsultować swoje sprawy z operatorem sieci gazowej dwa razy w miesiącu, w biurze umieszczonym w budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Warszawskiej 14.
Biała Podlaska: Odbiorcy gazu będą obsługiwani na miejscu
W piątek, 8 września podpisano dokumenty potwierdzające uruchomienie punktu obsługi klienta PGNiG w budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul, Warszawskiej 14

Autor: Joanna Danielewicz

Biuro obsługi klienta PGNiG istniało do początku 2015 roku w Sławacinku Starym. Po ośmiu latach rusza ponownie, na razie dwa razy w miesiącu i w nowej lokalizacji. Teraz mieści się w budynku należącym do Urzędu Marszałkowskiego, przy ul. Warszawskiej.

8 września konsultanci PGNiG pełnili tam pierwszy dyżur. - W gminie Biała Podlaska mamy 10 tys. odbiorców gazu, którzy na dzień dzisiejszy takiego punktu obsługi klienta nie mieli. Najbliższy jest oddalony o 70 km od Białej Podlaskiej w Siedlcach, drugi w Lublinie – przypominał podczas inauguracji działania punktu w Białej Podlaskiej, wiceprezes PGNiG Obrót Detaliczny, Robert Gut.

O tym jak zamknięty przed kilku laty punkt obsługi klienta jest w naszym regionie potrzebny, mówią liczby, które przytacza sam wiceprezes. - Do Siedlec w ciągu kilku ostatnich miesięcy jeździło około 1000 klientów z terenu gminy Biała Podlaska – informuje. Faktem jest natomiast, że może być to ułamek potrzebujących konsultacji klientów, bo wielu na podróż do Siedlec się nie decyduje.

W piątek 8 września, już przed oficjalnym otwarciem punktu zjawili się w nim interesanci. – Widzimy, że takie miejsce jest dla naszych klientów niezbędne. Na stronach PGNiG będą informacje o ewentualnym zwiększeniu dni otwarcia punktu – dodaje wiceprezes, bo jak podkreśla, ustalone obecnie dyżury, w zależności od potrzeb, mogą ulec zwiększeniu.

Oczekiwania w kierunku intensyfikacji pracy punktu obsługi klienta PGNiG wyraża również senator Grzegorz Bierecki. Do biura PiS jak podkreśla on i poseł Dariusz Stefaniuk, często przychodzili mieszkańcy regionu z prośbami o interwencję w tej sprawie, by punkt w Białej Podlaskiej wreszcie powstał. - Liczę na to że te dyżury będą częstsze, tak naprawdę, jeśli wszystkie plany uda się zrealizować, to będziemy potrzebowali, by ten punkt działał tu codziennie – przyznaje senator, bo jak dodaje, gazyfikacja, to dobrodziejstwo z którego powinni w jak najszerszym stopniu korzystać mieszkańcy wschodniej Polski.

A poseł Dariusz Stefaniuk wyraża nadzieję, że PGNiG będzie jeszcze intensywniej inwestował w rozwój sieci gazociągowej na terenie gminy i miasta Biała Podlaska. Wskazuje potrzeby dzielnicy Sidorki, gdzie na sieć gazową czekają nie tylko mieszkańcy ale i przedsiębiorcy i na miejscowości gminy Biała Podlaska, ściśle sąsiadujące z miastem.

- Liczę, że ten punkt to nie będą tylko dyżury przez kilka dni w miesiącu, bo ten punkt jest tu bardzo potrzebny i myślę, że szybko pan wiceprezes się o tym przekona – stwierdził poseł Stefaniuk.

Jak działa punkt PGNiG

Najbliższe dyżuru punktu obsługi klienta PGNiG zaplanowano na 22 września, 4 i 18 października. Dyżury konsultantów w tych dniach odbywać się będą w godz. 9.00 – 15.00.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Yal 12.09.2023 22:43
Świetnie panie pośle i panie senator że, to było potrzebne mieszkańcom.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama