Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 17 grudnia 2025 07:49
Reklama
Reklama
KM PSP w Białej POdlaskiej doceniona w ogólnopolskim konkursie

Bialscy strażacy liderami zaufania mieszkańców

Komenda Miejska PSP w Białej Podlaskiej uzyskała tytuł „Lidera zaufania mieszkańców”. Strażacy poddali się ocenie „tajemniczych klientów” i jak widać test przeszli wzorowo.
Bialscy strażacy liderami zaufania mieszkańców
Komenda Miejska PSP w Białej Podlaskiej uzyskała tytuł „Lidera zaufania mieszkańców”. Certyfikat w imieniu bialskich strażaków odbierał mł. kpt. mgr Marcin Kazimierczak

Źródło: Komenda Miejska PSP w Białej Podlaskiej (fb)

Ogólnopolski konkurs „Lider zaufania mieszkańców” organizowany był w tym roku po raz drugi przez Europejskie Centrum Badań nad Jakością z siedzibą w Krakowie. Jego celem jest przyznawanie najlepszym „Licencji Jakości”, na podstawie badania uczestników metodą "tajemniczego klienta". - Otrzymaliśmy maila właśnie z Europejskiego Centrum Badania Jakości, że organizują taki konkurs i zachęcali do przystąpienia. Z ramienia KM PSP składałem formularz zgłoszeniowy – informuje mł. kpt. mgr inż. Marek Waszczuk, rzecznik prasowy KM PSP w Białej Podlaskiej.

Wyróżnienia dla KM PSP w Białej Podlaskiej w ogólnopolskim konkursie (fot. KM PSP w Białej Podlaskiej)

„Licencję Jakości” otrzymują instytucje, które cechują się wysoką jakością obsługi mieszkańca, profesjonalnym podejściem do klienta korzystającego z usług publicznych oraz nowoczesnością w budowaniu relacji ze swoimi interesantami. KM PSP otrzymała wyróżnienie specjalne „Jakość i profesjonalizm”. 

- Poprzez podstawienie „tajemniczego klienta”, oceniano jakość naszych usług. Państwowa Straż Pożarna to nie tylko gaszenie pożarów i działania ratownicze, ale też całe zaplecze administracyjne, obsługa petenta, sprawy prewencyjne, odbiory budowlane. Także były jakieś tam telefony z pytaniami, były maile. Nie wiemy czy ktoś przyszedł osobiście załatwić jakąś sprawę, czy też nie – przyznaje rzecznik i dodaje, że „tajemniczy klient” niczym się nie zdradził. 

Natomiast to, jak wypadła komenda po kontakcie z nim, widać jedynie po arkuszu oceny. - Finalnie zebraliśmy, można powiedzieć 75 proc. możliwych do zdobycia punktów, co zakwalifikowało nas do otrzymania certyfikatu – dodaje rzecznik Waszczuk.

Wśród liderów, którzy odbierali wyróżnienia 8 grudnia w Pałacu Chodkiewiczów, w Warszawie, byli jedyną instytucja straży pożarnej. - Głównie to były organy samorządu terytorialnego różnego szczebla i instytucje samorządowe -dodaje rzecznik KM PSP.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama