Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 10 maja 2024 03:47
Reklama
Reklama

PARCZEW: 19-latek z głową pełną pomysłów na biznes

Paweł Blicharski z Parczewa ma dopiero 19 lat. W przyszłym roku będzie zdawał egzamin dojrzałości, ale już podbija świat biznesu. Stworzył portal rowerowy, własną markę odzieży Pablo Wear, jest menadżerem dwójki warszawskich DJ i tworzy nową markę skarpetek kolarskich. Wkrótce wyda również swoją pierwszą książkę.
 PARCZEW: 19-latek z głową pełną pomysłów na biznes

Paweł jest uczniem technikum w Jabłoniu. Wiosną przyszłego roku będzie zdawał maturę, ale czy jest w stanie wygospodarować choć trochę wolnego czasu, aby przygotować się do tego najważniejszego egzaminu w swoim życiu? Twierdzi, że stara się dzielić czas na szkołę i na pracę, bo jedno i drugie jest dla niego bardzo ważne. – Nie zawsze taki byłem. Swoje życie zmieniłem diametralnie w ciągu ostatnich trzech lat. Z cichego chłopaka stałem się osobą w pełni dorosłą, która cieszy się każdym dniem, buduje "swoje lepsze życie" i współpracuje z zagranicznymi firmami – opowiada.

Paweł ma głowę pełną pomysłów, a przygodę z biznesem rozpoczął mając zaledwie 16 lat. Założył wówczas fanpage w social media i poprzez niego zaczął sprzedawać tzw. tematyczne t-shirty. 10 kwietnia 2016 roku stworzył portal rowerowy "wysportowani-portal-kolarski.pl", który w mgnieniu oka stał się najszybciej rozwijającym się portalem w Polsce. Rok później założył drużynę kolarską i to był kolejny strzał w dziesiątkę. Ekipa startuje w zawodach organizowanych na terenie całego kraju. Sam też preferuje bardzo aktywny tryb życia, bo wychodzi z założenia, że zdrowie to podstawa. Dlatego trenuje kolarstwo górskie, a w ubiegłym roku zaczął podróżować.

Cały artykuł przeczytacie w najnowszym numerze i e-wydaniu Słowa Podlasia, nr 43

 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama