Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Ewa Borkowska wyjaśnia, że kampania promująca rodziny zastępcze ma na celu dotarcie do kandydatów, którzy mogliby się podjąć tego wyzwania.
- Wiemy że skuteczną formą promocji jest docieranie do potencjalnych kandydatów na rodziców zastępczych poprzez przekaz medialny, dlatego pojawiły się spoty, plakaty, artykuły w lokalnych mediach – mówi Ewa Borkowska. - Powyższymi działaniami chcemy promować pozytywny, a przede wszystkim prawdziwy wizerunek rodzicielstwa zastępczego. Dlatego też twarzą kampanii zostali Klaudia i Piotr Chazan, nasza bialska rodzina zastępcza zawodowa, którzy stanowią rodzinę zastępczą dla sześciorga dzieci. Mamy nadzieję że tymi formami przekazu dotrzemy do serc i umysłów bialczan, na tyle że znajdą się chętni do pełnienia roli rodziny zastępczej. Osoby, dla których dobro dziecka pozbawionego opieki będzie najistotniejsze – zauważa dyrektor MOPS. (...)
Cały artykuł przeczytacie w papierowym i elektronicznym wydaniu Słowa Podlasia z 23 marca





![Tuczna. Posadzili 300 drzewek [ZDJĘCIA] Tuczna. Posadzili 300 drzewek [ZDJĘCIA]](https://static2.slowopodlasia.pl/data/articles/sm-4x3-tuczna-posadzili-300-drzewek-zdjecia-1766050341.jpg)






![Autostrada A2. Kierowcy szykują się na otwarcie obwodnicy Siedlec [ZDJĘCIA] Autostrada A2. Kierowcy szykują się na otwarcie obwodnicy Siedlec [ZDJĘCIA]](https://static2.slowopodlasia.pl/data/articles/sm-4x3-autostrada-a2-kierowcy-szykuja-sie-na-otwarcie-obwodnicy-siedlec-zdjecia-film-1766061486.jpg)







Napisz komentarz
Komentarze