Spotkanie zorganizowane 9 października, rozpoczęło się od krótkiej prelekcji, podczas której policjanci omówili temat bezpieczeństwa oraz przemocy wobec dzieci. Funkcjonariusze zwrócili uwagę na istotne zagadnienia związane z zachowaniami rówieśników, które mogą prowadzić do sytuacji niebezpiecznych.
- Uczniowie mieli okazję dowiedzieć się, w jaki sposób powinni reagować w przypadku obserwowania agresywnych zachowań oraz jak dbać o swoje bezpieczeństwo. Podczas warsztatów dzieci miały szansę wziąć udział w interaktywnych ćwiczeniach, które pozwoliły im na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Policjanci podkreślili, że każdy z uczestników ma w sobie moc superbohatera, który może działać na rzecz swojego bezpieczeństwa oraz bezpieczeństwa innych. Uczniowie poznali również techniki asertywnego komunikowania się, co jest niezwykle ważne w kontekście relacji rówieśniczych - opowiada mł. asp. Weronika Wujek z KPP w Łosiach.
Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” ma na celu nie tylko edukację, ale także budowanie zaufania pomiędzy policją a społecznością lokalną. Dzięki tego rodzaju inicjatywom, policjanci mają możliwość budowania pozytywnych relacji z dziećmi oraz ich rodzicami, co sprzyja tworzeniu bezpieczniejszego środowiska dla najmłodszych.
Tego typu spotkania to krok w stronę zwiększenia świadomości na temat przemocy wśród dzieci oraz promowania odpowiednich postaw w ich codziennym życiu. Policjanci z Łosic planują kontynuować cykl spotkań w kolejnych szkołach, aby dotrzeć do jak najszerszego grona młodych odbiorców.












![Spowodował śmiertelny wypadek. Uciekł z miejsca zdarzenia [VIDEO] Spowodował śmiertelny wypadek. Uciekł z miejsca zdarzenia [VIDEO]](https://static2.slowopodlasia.pl/data/articles/sm-4x3-spowodowal-smiertelny-wypadek-uciekl-z-miejsca-zdarzenia-1764673560.jpg)
![Parczewskie Smaki z Marką Lubelskie [LISTA LAUREATÓW] Parczewskie Smaki z Marką Lubelskie [LISTA LAUREATÓW]](https://static2.slowopodlasia.pl/data/articles/sm-4x3-parczewskie-smaki-z-marka-lubelskie-lista-laureatow-1764579477.png)




Napisz komentarz
Komentarze