Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 15 grudnia 2025 16:36
Reklama
Reklama baner reklamowy word biała podlaska
Reklama

Poznaj 4 korzyści wynikające z systemu śledzenia paczki

Sprzedaż online rośnie z roku na rok. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2018” opublikowanego przez Gemius, już 56% Polaków kupuje w sklepach internetowych. 54% internautów nabywa produkty w polskich e-sklepach, natomiast 23% zamawia je za pośrednictwem zagranicznych platform. Możliwość monitorowania na bieżąco, w którym punkcie znajduje się paczka, daje dużo komfortu i spokoju – zarówno stronie wysyłającej, jak i oczekującej paczki.
  • 03.06.2019 09:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Poznaj 4 korzyści wynikające z systemu śledzenia paczki

Korzyść pierwsza: wygoda użytkowania

Dla właścicieli sklepów internetowych i ich klientów kluczowa jest możliwość szybkiego sprawdzenia parametru takiego jak kurier cennik. Koszty dostawy nie są jednak jedyną kwestią, jaka liczy się podczas zakupów online. Cennik kurierów można zwykle podejrzeć bezpośrednio na stronie przewoźnika. Ważna jest także opcja podglądu statusu zamówienia oraz klarowna informacja dotycząca tego, gdzie aktualnie znajduje się nadana paczka. System monitorowania przesyłek kurierskich pozwala śledzić drogę nadanej paczki, klientowi zaś uzyskać swobodny dostęp do informacji, gdzie aktualnie znajduje się jego zamówienie. Z perspektywy odbiorcy takie rozwiązanie eliminuje problem konieczności dzwonienia do firmy i dowiadywania się o status przesyłki. System śledzenia paczek przynosi więc korzyści każdej ze stron.

 

Korzyść druga: poczucie spokoju i pewności realizacji usługi

Jedną z głównych obaw osób kupujących przez internet jest czas otrzymania przesyłki. Zwłaszcza gdy zamówienie online dotyczy drogiego produktu o znacznej wartości (na przykład telewizora czy laptopa), od momentu zapłaty za towar aż do chwili jego otrzymania klient czuje napięcie i wątpliwości, czy z zamówieniem będzie wszystko w porządku. Dzięki śledzeniu przesyłek kurierskich dokładnie wiadomo, gdzie aktualnie znajduje się kurier i kiedy przyjedzie pod wskazany adres. Widać również szczegółowo nazwę centrum logistycznego. Można skontaktować się z nim, jeśli okaże się to konieczne.

 

Korzyść trzecia: maksymalizacja efektów biura obsługi klienta

Z perspektywy przedsiębiorcy prowadzącego sprzedaż online system śledzenia przesyłek ogranicza czas potrzebny do wykonania wielu czynności związanych z odpowiadaniem na pytania o przewidywany czas wysyłki towaru. Nawet jeśli liczba zapytań kierowanych bezpośrednio na skrzynkę e-mailową sklepu będzie duża, pracownicy – po szybkim podejrzeniu statusu przesyłki – będą mogli udzielić pytającemu konkretną i precyzyjną informację. W takiej sytuacji firma czuje się pewniej w kontaktach z klientami, gdyż może lepiej spełnić potrzeby odbiorcy.

 

Korzyść czwarta: łatwy w obsłudze i integracji system dla sklepów online

Nie tylko wygoda użytkowania z perspektywy klienta, ale także prostota obsługi pracowników sklepu skłaniają do korzystania z możliwości systemu śledzenia paczek. Łatwa i w pełni zintegrowana platforma monitorowania przesyłek obejmuje nie tylko wysyłkę krajową, ale także międzynarodową.

--- Artykuł sponsorowany ---


Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaZamów prenumeratę tygodnika Słowo Podlasia na 2026 rok
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama