Konkurs odbył się 4 czerwca. Rozpoczęły go dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Łomazach Agata Chwalewska oraz dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych w Łomazach Bogumiła Wińska.
W konkursie udział wzięli uczniowie klas I-III Zespołu Placówek Oświatowych w Łomazach i Szkoły Podstawowej w Huszczy, którzy wygrali eliminacje klasowe.
- Celem konkursu było zachęcenie do czytania i wypożyczania książek, kształtowanie wrażliwości na piękno polskiej mowy oraz wyłonienie Mistrzów Pięknego Czytania. Zadanie konkursowe polegało na głośnym przeczytaniu fragmentu utworu, który wylosował uczestnik. Ocenie podlegała płynność, poprawność, dykcja i prawidłowa emisja głosu, tempo oraz interpretacja tekstu i umiejętność budowania nastroju - Agata Chwalewska.
Komisja w składzie: Agata Chwalewska, Elżbieta Kapłan i Ryszard Bielecki po wysłuchaniu uczestników przyznała dyplomy i nagrody:
Kategoria kl. I
1 miejsce – Michał Kulig
2 miejsce – Miłosz Moszkowski
3 miejsce – Norbert Kowalczyk
Kategoria kl. II
1 miejsce – Maria Głacka
2 miejsce – Aleksandra Mirońska
3 miejsce – Franciszek Charycki
Kategoria kl.III
1 miejsce – Marianna Ziętecka
2 miejsce – Dawid Wrzosek
Organizatorami wydarzenia byli: Gminna Biblioteka Publiczna w Łomazach, Gminny Ośrodek Kultury w Łomazach oraz Zespół Placówek Oświatowych w Łomazach.

![Te dzieci czytają tak, że chce się słuchać [WYNIKI KONKURSU] Te dzieci czytają tak, że chce się słuchać [WYNIKI KONKURSU]](https://static2.slowopodlasia.pl/data/articles/xl-te-dzieci-czytaja-najpiekiej-wyniki-konkursu-1749111962.jpg)


![Tuczna. Posadzili 300 drzewek [ZDJĘCIA] Tuczna. Posadzili 300 drzewek [ZDJĘCIA]](https://static2.slowopodlasia.pl/data/articles/sm-4x3-tuczna-posadzili-300-drzewek-zdjecia-1766050341.jpg)






![Autostrada A2. Kierowcy szykują się na otwarcie obwodnicy Siedlec [ZDJĘCIA] Autostrada A2. Kierowcy szykują się na otwarcie obwodnicy Siedlec [ZDJĘCIA]](https://static2.slowopodlasia.pl/data/articles/sm-4x3-autostrada-a2-kierowcy-szykuja-sie-na-otwarcie-obwodnicy-siedlec-zdjecia-film-1766061486.jpg)







Napisz komentarz
Komentarze