Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 15 grudnia 2025 16:36
Reklama
Reklama
Reklama
Otwarcie sklepu Vollmart

Sklep Vollmart już w Białej Podlaskiej!

W Białej Podlaskiej powstał sklep, należący do sieci Vollmart. Dyskont działa przy ul. Brzeskiej 172. To dziesiąty sklep w Polsce tej marki. Charakteryzuje się niskimi cenami i życzliwym podejściem do klienta. Model sprzedaży jest oparty na współpracy z lokalnymi dostawcami. Sklep ma polskich właścicieli, a z jego usług mogą korzystać klienci detaliczni i firmy, charakteryzuje się sprzedażą towarów spożywczo-przemysłowych.
Sklep Vollmart już w Białej Podlaskiej!
- Nasz zespół jest w pełni zaangażowany, poziom obsługi jest bardzo wysoki - mówi prezes zarządu Vollmartu Carlos Oliveira

Autor: archiwum sklepu Vollmart

 -  Od 1 kwietnia dołączyłem do Vollmartu. Przez ostatnie trzy miesiące razem z zespołem intensywnie pracowaliśmy nad strategią. Budowaliśmy model, który ma zwiększyć obroty firmy. Stąd pomysł, aby otworzyć nasz dziesiąty sklep w Białej Podlaskiej. Do tej pory mieliśmy dziewięć sklepów, w różnych częściach Polski - mówi prezes zarządu Vollmartu Carlos Oliveira.

Nowoczesny sklep

Vollmart to nowoczesny hard discount. Różni się od typowego modelu tym, że ma szeroką ofertę, ale zachowuje sposób ekspozycji i niski koszt operacyjny. W ofercie ma około 1200 produktów ze wszystkich kategorii spożywczych, z wyjątkiem ultra świeżych. - Strategicznie na razie nie inwestujemy w owoce, warzywa czy świeże mięso. Koncentrujemy się na towarach suchych, nabiale, wędlinach oraz komponentach przemysłowych. Testujemy np. świeże pieczywo z piekarni. Model opieramy na współpracy z lokalnymi, polskimi dostawcami. Budujemy firmę, dając szansę producentom o mniejszej skali rozwijać się razem z nami - przekazuje Carlos Oliveira.

Firma z polskim kapitałem

Sklep nie ma ograniczeń co do profilu klienta. - Nasz klient zazwyczaj pilnuje swoich wydatków - budowaliśmy model tak, by mógł u nas zaspokoić podstawowe potrzeby i uwolnić środki na inne ważne rzeczy. Jesteśmy firmą w 100 proc. z polskim kapitałem, działamy tylko w Polsce. 95 proc. dostawców to firmy lokalne. Obsługujemy zarówno klienta detalicznego, oferując atrakcyjne ceny od pierwszej sztuki, jak i klienta hurtowego - B2B, który do tej pory robił zakupy w Cash & Carry. Oferujemy produkty w większości w ilościach i ekspozycji pelnopaletowej na bardzo dobrych warunkach - zauważa Carlos Oliveira.

To już dziesiąty sklep

Polski rynek jest konkurencyjny – wiele zagranicznych firm ma inne zaplecze finansowe.  - My jesteśmy polską, rodzinną firmą, działamy w oparciu o własny kapitał, więc ekspansję prowadzimy etapowo. Wyzwaniem jest konkurowanie z gigantami, ale nasz model na to pozwala. Dziś osiągamy bardzo dobre wyniki nawet w lokalizacjach blisko sklepów znanych marek. To nasz dziesiąty sklep, a w tym roku otworzymy kolejny - zapowiada prezes zarządu.

Strategia na lata

Niedawno zakończono prace nad strategią na kolejne lata. Niewykluczone, że w przyszłości rozwinięty będzie ten sam model za granicą.  - Przygotowaliśmy go tak, by nie miał ograniczeń lokalizacyjnych. Vollmart powstał, by wypełnić lukę na polskim rynku, ale podobne potrzeby widzimy w innych krajach Europy - wskazuje Carlos Oliveira.

Uproszczone podejście do cen

Jakie największe plusy ma firma? - Różni nas to, że mamy sklep „od ludzi dla ludzi". Nasz zespół jest w pełni zaangażowany, poziom obsługi jest bardzo wysoki. W modelach dyskontowych często brakuje bliskiej relacji z klientem – my to zmieniamy. Klienci to doceniają. Uprościliśmy też podejście do cen - zawsze oferujemy niską cenę od pierwszej sztuki, bez czasowych promocji, kart i programów lojalnościowych. Zapraszamy zarówno klientów indywidualnych, jak i hurtowych - zaznacza prezes zarządu.


 



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaZamów prenumeratę tygodnika Słowo Podlasia na 2026 rok
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama