Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 5 grudnia 2025 08:48
Reklama
Reklama
Reklama
Otwarcie sklepu Vollmart

Sklep Vollmart już w Białej Podlaskiej!

W Białej Podlaskiej powstał sklep, należący do sieci Vollmart. Dyskont działa przy ul. Brzeskiej 172. To dziesiąty sklep w Polsce tej marki. Charakteryzuje się niskimi cenami i życzliwym podejściem do klienta. Model sprzedaży jest oparty na współpracy z lokalnymi dostawcami. Sklep ma polskich właścicieli, a z jego usług mogą korzystać klienci detaliczni i firmy, charakteryzuje się sprzedażą towarów spożywczo-przemysłowych.
Sklep Vollmart już w Białej Podlaskiej!
- Nasz zespół jest w pełni zaangażowany, poziom obsługi jest bardzo wysoki - mówi prezes zarządu Vollmartu Carlos Oliveira

Autor: archiwum sklepu Vollmart

 -  Od 1 kwietnia dołączyłem do Vollmartu. Przez ostatnie trzy miesiące razem z zespołem intensywnie pracowaliśmy nad strategią. Budowaliśmy model, który ma zwiększyć obroty firmy. Stąd pomysł, aby otworzyć nasz dziesiąty sklep w Białej Podlaskiej. Do tej pory mieliśmy dziewięć sklepów, w różnych częściach Polski - mówi prezes zarządu Vollmartu Carlos Oliveira.

Nowoczesny sklep

Vollmart to nowoczesny hard discount. Różni się od typowego modelu tym, że ma szeroką ofertę, ale zachowuje sposób ekspozycji i niski koszt operacyjny. W ofercie ma około 1200 produktów ze wszystkich kategorii spożywczych, z wyjątkiem ultra świeżych. - Strategicznie na razie nie inwestujemy w owoce, warzywa czy świeże mięso. Koncentrujemy się na towarach suchych, nabiale, wędlinach oraz komponentach przemysłowych. Testujemy np. świeże pieczywo z piekarni. Model opieramy na współpracy z lokalnymi, polskimi dostawcami. Budujemy firmę, dając szansę producentom o mniejszej skali rozwijać się razem z nami - przekazuje Carlos Oliveira.

Firma z polskim kapitałem

Sklep nie ma ograniczeń co do profilu klienta. - Nasz klient zazwyczaj pilnuje swoich wydatków - budowaliśmy model tak, by mógł u nas zaspokoić podstawowe potrzeby i uwolnić środki na inne ważne rzeczy. Jesteśmy firmą w 100 proc. z polskim kapitałem, działamy tylko w Polsce. 95 proc. dostawców to firmy lokalne. Obsługujemy zarówno klienta detalicznego, oferując atrakcyjne ceny od pierwszej sztuki, jak i klienta hurtowego - B2B, który do tej pory robił zakupy w Cash & Carry. Oferujemy produkty w większości w ilościach i ekspozycji pelnopaletowej na bardzo dobrych warunkach - zauważa Carlos Oliveira.

To już dziesiąty sklep

Polski rynek jest konkurencyjny – wiele zagranicznych firm ma inne zaplecze finansowe.  - My jesteśmy polską, rodzinną firmą, działamy w oparciu o własny kapitał, więc ekspansję prowadzimy etapowo. Wyzwaniem jest konkurowanie z gigantami, ale nasz model na to pozwala. Dziś osiągamy bardzo dobre wyniki nawet w lokalizacjach blisko sklepów znanych marek. To nasz dziesiąty sklep, a w tym roku otworzymy kolejny - zapowiada prezes zarządu.

Strategia na lata

Niedawno zakończono prace nad strategią na kolejne lata. Niewykluczone, że w przyszłości rozwinięty będzie ten sam model za granicą.  - Przygotowaliśmy go tak, by nie miał ograniczeń lokalizacyjnych. Vollmart powstał, by wypełnić lukę na polskim rynku, ale podobne potrzeby widzimy w innych krajach Europy - wskazuje Carlos Oliveira.

Uproszczone podejście do cen

Jakie największe plusy ma firma? - Różni nas to, że mamy sklep „od ludzi dla ludzi". Nasz zespół jest w pełni zaangażowany, poziom obsługi jest bardzo wysoki. W modelach dyskontowych często brakuje bliskiej relacji z klientem – my to zmieniamy. Klienci to doceniają. Uprościliśmy też podejście do cen - zawsze oferujemy niską cenę od pierwszej sztuki, bez czasowych promocji, kart i programów lojalnościowych. Zapraszamy zarówno klientów indywidualnych, jak i hurtowych - zaznacza prezes zarządu.


 



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama