Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 14 maja 2024 12:00
Reklama
Reklama

Międzyrzec Podlaski: Miasto w ogólnopolskiej kampanii

Samorząd miejski bierze udział w kampanii wizerunkowej Związku Miast Polskich. Ma ona na celu wzmocnienie więzi w środowisku samorządowym i podkreślenie poczucia wspólnoty i korzyści, jakie wynikają ze współpracy samorządów.
Międzyrzec Podlaski: Miasto w ogólnopolskiej kampanii

Hasłem kampanii jest „Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego”, nawiązujące do słynnego hasła muszkieterów z powieści Aleksandra Dumasa - „Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”. Kampania ma charakter ogólnopolski, a za sprawą miast członkowskich ZMP również lokalny. Przekaz zostanie skierowany zarówno do całego środowiska samorządowego ZMP, jak i do miast, które nie są jeszcze członkami organizacji.

W przedsięwzięcie zaangażowało się 170 miast członkowskich, które zadeklarowały współpracę i aktywny udział w dystrybucji informacji na szczeblu lokalnym. Wśród nich znalazł się Międzyrzec Podlaski. - W ramach różnych sieci współpracy uczymy się od siebie nawzajem, czerpiemy inspiracje i kształtujemy lepszą rzeczywistość. W tym roku świętujemy 30 lat odrodzenia samorządu terytorialnego w naszym kraju. To doskonała okazja, aby pokazać, że państwo zdecentralizowane, z silnymi władzami lokalnymi to gwarancja zarządzania zgodnego z oczekiwaniami mieszkańców – mówi burmistrz Zbigniew Kot. (...)

Cały artykuł przeczytacie w papierowym i elektronicznym wydaniu Słowa Podlasia, z 3 marca


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama