Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 5 maja 2024 20:47
Reklama
Reklama

Targi branżowe: szansa dla każdej firmy. Jak zaistnieć z ich pomocą?

Rozwój technologii i mediów sprawia, że jest coraz więcej sposobów dotarcia do klienta. Firmy znajdujące się na rynku skrupulatnie to wykorzystują, wytrwale inwestując w coraz to nowe formy reklamy.
Targi branżowe: szansa dla każdej firmy. Jak zaistnieć z ich pomocą?

Nie inaczej jest w przypadku organizowania branżowych targów. Chociaż, w odróżnieniu od promocji w internecie, wydarzenie to opiera się głównie na reklamach analogowych i bezpośrednich, coraz częściej na stoiskach można spotkać nośniki cyfrowe. To jednak nie gwarantuje powodzenia firmy na targach. Aby pozostawić po sobie dobre wrażenie, należy w skuteczny i kreatywny sposób przykuć spojrzenia przechodzących. Jak to zrobić?

Powiadom odwiedzających o swojej obecności na targach

Zanim jeszcze wybierzesz się na targi, warto zaakcentować swoje istnienie w sieci. Masz już stronę internetową? To połowa sukcesu – teraz trzeba jeszcze poinformować użytkowników, że zbliża się wydarzenie, w którym Twoja firma weźmie udział. Ciekawym i przydatnym pomysłem będzie dołączenie mapki targów z zaznaczoną lokalizacją stoiska. Aby zwrócić na siebie jeszcze większą uwagę, zaproponuj obecnym i nowym klientom promocję na produkty i usługi, ważną tylko podczas targów, albo ogłoś konkurs z wręczeniem nagrody na firmowym stoisku.

Miejsce, w którym możesz się zareklamować podczas wystawy, nie jest tylko Twój wykupiony kwadrat przestrzeni. Rozmieszczone w wielu miejscach hali wystawowej bannery, plakaty, telebimy, a także postawiony tu i ówdzie pylon reklamowy to wymarzone tła do prezentacji firmowej oferty. Postaraj się o jak najkorzystniejszy czas emisji czy miejsce ekspozycji i... czekaj na efekty.

Zwróć uwagę klientów. Zaprojektuj niebanalne stoisko

Twoja kampania reklamowa odniosła sukces, a ludzie zaciekawieni podchodzą do stoiska? Gratulacje! Jednakże to nie koniec pracy: proces pozyskiwania nowych klientów dopiero się rozpoczął. Teraz trzeba ich zatrzymać na dłużej, a do tego przydadzą się interesujące materiały promocyjne umiejscowione na stojakach, na ladzie czy na stole w kąciku kawowym. Równie ważny jest wygląd całości stoiska. Tylko nowoczesne, eleganckie ścianki reklamowe, takie jak te oferowane przez firmę Omega System, są w stanie skupić na sobie wzrok przechodzących. Dla Ciebie istotny będzie fakt, że wykazują się jednocześnie lekkością i wytrzymałością. Pamiętaj też o najważniejszym aspekcie udanego pobytu na targach, czyli kompetentnej obsłudze stoiska. Uśmiechnięci ludzie chętnie odpowiadający na szczegółowe pytania potencjalnych klientów to najlepsza reklama Twojej działalności.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama